Sego, "rappa pånkar"

Hej, jag är inte på blogghumör. Seg dag, seg Klara.

Och rubriken, "rappa pånkar" andvänder vi i skolan, Lisa.. Min kompis glömde vad de hette egentligen, rappa på.
- Klara, du är så seg i dag! Rappa pånkar!
*asgarv*

Och de gör mig alltid glad. Jaow, vad ska man skriva om? Jag har väldigtotroligtmegatråkigt.. Väntar på att klockan ska bli morgon i Sverige, men alla är ju så sega på att vakna så de lär ju ta ett tag. Och en till sak som är lite lustig, men urtrist är att jag har 212 vänner på facebook, och ingen av allla 212 är online.. -.-

Dehär var ju bara för tråkigt inlägg, jag måste fräscha upp de lite med något roligt, hm..

Google

Sten, en helt vanlig grå sten, de är ju de roligaste som finns.. Man blir ju superglad av att se på stenar!

Klara, sluta. Ditt straff är att du måste publicera dehär. HAHAHAHAHA,  Torr humor till 110 %



Förlåt allihopa. C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0