Tolktävling

Hejhej, idag var de ju tolktävling, inte torktävling.. Jaa, Lovisa, jag & Colgun var första start. Lovisa red, jag tolkade och Colgun sprang. Gick super i början, flöt på super! Sen kom de slalom och då hade vi nog inte superbra taktik för att de gick typ långsamare än att stå stilla, efter den skulle vi sätta fart, men ponnyn sammanrebade inte. Full rulle och sen blev de ett tvärstopp, Lovisa flög i backen.↓

De gick VÄLDIGT fort och jag fattar inte riktigt hur jag kunde hålla mig kvar på benen in i mål, precis efter svängde Colgun upp mot stallet och då ramlade jag, hellre efter än före mål. Haha, här kommer bilder från när Lovisa red och jag tolkade




©Pernilla Hammarström

Sen var de ju min tur att rida, Lovisas tur att tolka. De började med att han ville svänga in i skogen, men sen gick de super! Fast de var lite segt tempo, men väldigt snabbt enligt Lovisa, haha! Han var jättesnäll och lyssnade, jaa de var inte så mycket mer att säga om den saken ((:
Här är bilder ifrån de↓









©
Pernilla Hammarström

Pjuh, de tog lång tid, segdator säger jag bara -.-





Kommentarer
Postat av: Cicci

Tack! den va fin :)

2012-01-29 @ 19:45:22
URL: http://cecilianordhlindsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0