Härligt här i USA!

Heej!
Det var ett tag sen! Men jag har haft fullt upp är i USA! Nu är vi hemma hos våra kusiner, vi kom hit igår. I new york så gorde vi massor med roliga saker! Vi var upp i empire state building, kollade på frihetsgudinnan, var på ett muséeum, var i sentrale park (stavning? och lite mer saker. Det var iaf superroligt! Juste vi var på Time squere (stavning?) också! Det var stenkul! :D Där åt vi på en resturang och vi köpte Gobstoppers, det är Wonka godis! Supergott! 
Igår kom vi som sagt hit till mina kusiner. Vi har inte hunnit göra så mycket här än men jag och min faster har varit på pedikyr idag. Superskönt! Och jag tror att vi ska till stranden snart. Myys!
Imorn så ska vi först på en loppis och sen åka och plocka blåbär. Det är ett ställe där det finns JÄTTEMYCKET blåbär och blåbärna är jättestora! 
Här är några bilder från när vi va i new york. Följ mig på instagram för ännu fler bilder som inte visas här på bloggen! @vira99
 
Smurfarna! :D
Mina nya supercoola Converse! :D
Haha bjudbjud! Det är från bilresen från new york hem till mina kusiner. ;) Det tog sex timmar!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0