Lite sån där helt vanlig info!

Japp idag har jag varit i skolan och jag orkar inte gå in på det så mycket mer för det är inte så roligt.
Jag har typ ingenting att blogga om så jag tänkte göra en lite bildbomb från KM och granby. Bra?
Sen ska jag göra en presentation om mig på USEKS blogg så det kan ni ju checka också! Länk till bloggen → http://tgpkusek.blogg.se
Imorn blir det antagligen stallet efter skolan och det blir det på onsdag också, och kanske på torsdag och det blir det på fredag. :) Ni får inte heller glömma att följa mig på instagram för där kommer det komma upp mer bilder, så ni ser vad jag gör på dagen. ;)
Förlåt för att det här blev ett så rörigt inlägg men nu vet ni hur det är med mig iaf.
Japp såhär ful är jag på tävling!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Japp, såhär söt är jag på tävling*

Du skrev fel <3

2012-06-11 @ 21:58:10
URL: http://ebbaamoudruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0