Onsdagen 27 juni

-Bild från idag på min instagram-
 
Idag var jag i stallet med Ebba och Jane. Vi red ut och då red jag Diesel eftersom Terry är på ridläger. Jane red Paky och Ebba red sitt lilla (stora) hjärta Tink. Vi red till vänster, vi tog det ganska lungt, mest skritt och trav och lite galopp. Det var mysigt att rida Diesel, han är ju lite annorlunda om man jämför med Terry. Och sen har ju Diesel fångat mitt hjärta lite eftersom det gick så bra på Granby och han är väldigt rolig att rida. Och lungna nu! Terry är fortfarande den bästa ponnyn i världen! Men Diesel är den bästa C-ponnyn! ;) 
Imorn blir det stallet med Ebba, tror jag... Ebba om du ser det här, smsa mig ifall vi skulle ses i stallet och isåfall vilken tid?

Aja nu tror jag att det blir lite Tv-häng så vi ses! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0