Sommarlov!

Hej!
Det känns som att det var ett tag sen men jag har haft fullt uppmed att njuta av första kvällen på sommarlovet. Men jag tänkte berätta hur de kommande dagarna kommer bli och om hur det har varit.
Onsdag: Igår red jag ut på Terry själv. Det var första gången jag red ut på Terry själv. Jag är väldigt nöjd med ridpasset! I början så stannade han några gånger men sen gick det bättre och på vägen hem tränade jag lite på skänkelvikningar. Det gick också väldigt bra! 
Idag: Idag hade jag först skolavslutning, och sen stack jag till stallet och red ut på en MYSIG tur med Jane och Klara. Vi red en bit till vänster och sen vände vi och red tillbaka på gräsrakan.  
.
Imorgon fredag: Ska jag till stallet och rida med klara.
.
Lördag: Ska jag till stallet och rida Terry, sen blir det övernattning i stallet! T A G G A ! :D
.
Söndag: Vakna i stallet, myyys! Sen... vet jag inte, kommer antagligen rida Terry. 
.
Det är det jag kommer göra. Ska försöka hinna uppdatera men jag tror inte det är så många som sitter inne vi datorn när det är sommarlov och soligt ute. ;) 

©Jane




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0