Strömsholm 2012 - 06 - 17

Hej, igår var jag ju på strömsholm. Kvällen innan var det övernattning i stallet. Det var jätteroligt/mysigt. Vi lekte massa lekar och pratade hela kvällen. Vi var uppe till typ 12.10 och så somnade vi ganska snabbt efter det. Jag ställde alarmet 05.10. Då kom jag faktiskt upp och så gav jag hästarna som skulle tävla sitt hö. Jag fixade Colgun och så åkte vi till strlmsholm, Petra, Ebba, Ines, jag och pappa åkte i samma bil, de var jättemysigt! Vi satt och spelade hänga gubbe hela vägen.

Men nu ska inte dehär inlägget bli på tok för långt så jag ska komma till loppet.
Han var KOLUGN där och hans humör var på topp även fast regnet öste ner. I starten hade han värsta självförtroendet! Vi kom iväg sist, säker 20 meter efter alla andra, min sämsta start någonsin, men han skötte sig bra även fast han var ensam längst bak vilket han inte brukar göra. När vi kom in på upploppet och jag kröp ihop kände jag verkligen hur han ökade, den känslan.. ♥ Det var så sjukt härligt, vi bara gled förbi 3 ekipage, slutade 6:a av 9 startande. Det var ingen bra placering, men ett av mina underbaraste lopp med Colgun! :')

Bilder & filmer kommer 

Källa ; google

Åh, strömsholm är så himla vackert + att när jg tävlar där går det alltid som bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0