Svar på tal

Svar: Ja jag vet att han är sjuk. Men tack ändå. ;)
Han har en avsparkad tand, feber och löss. Idag så gick jag med honom och bara myste. Man märker värkligen att han inte mår bra. Han är hängig och i vanliga fall har han mycket mer energi.
.
Ni som undrar hur det blir med tävlingen nu så är det så att jag ska tävla Disel. Först ska jag vara med i clear rounden på 40 cm, bara för att få känna på honom. (Idag var det första gången jag red honom, och då blir det första gången jag hoppar honom). Sen ska jag om det går bra i clear rounden vara med i LD:n.

Kommentarer
Postat av: Sandra

han får krya<3

2012-06-02 @ 18:23:50
Postat av: Sara

Det kommer säkert gå bra! Blogga :D

2012-06-02 @ 21:12:16
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0