Helgen

Eftersom Elvira skrev om sin helg så kan jag lika gärna göra de! (;
På lördagen red Jane, Elvira & Jag på Terry, Alfons & Charlie somsagt. De var verkligen supermysigt, vi red till gillinge och tillbaka. Vi träffade en supertrevlig tant/gumma (?) på vägen också, haha. Ojj, nu blev min dator jättekonstig o: Aja, Charlie är verkligen helt underbar, awesome häst dedär, helt perfekt förutom att han är så stel, i slutet började han mjukna lite och så. Men jag, jag har inte lätt för dedär med dressyren, jag är tyvärr ingen dressyrtant, de är kul, men de går aldrig bra!


På söndagen så var de Kick-off på täby galopp, där fick vi kolla på träningslöpen och de delade ut lite priser. Ida & Elin tävlade på Spirit och Icent, de är så sjukt gulliga ekipage dedär! Efter de drog vi hem till stallet och sp red jag med Ebba, Ines och Fanny. De var mysigt, vi red långt in i skogen, hittade även Louises gamla xperia, men nu har ju hon en iPhone, hon tappade den tydligen 23 november 2011. Alltså har den legat under snön, ojoj, den är stendöd, undra om den någonsin kommer kunna leva igen. Men nu har ju hon ändå ingen andvändning för den. Vi såg att de var hennes genom att ta ut minneskortet och kolla lite på bilderna. Juste, Colgun var helt galet underbar, bästabästa ♥ De är superhärligt ute nu, nästan sommarkänslor jue!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0