En vanlig Onsdag

©Elvira
Heej!
För ungefär en timme sen ungefär kom jag hem från skolan. Skolan var helt ok, en helt vanlig onsdag. Nu när jag kom hem så åt jag lite mellis och nu har jag chattat lite med lite olika. I helgen så kommer en hemlig gästbloggare!!! :D Någon som kan gissa vem det är? Jag hoppas att ni kommer tycka det är kul! Senare ska jag åka till mamma. Och i skolan fick vi veta att vi ska ha muntliga nationella prov på fredag. Man fick en grupp och en tid.
Det braiga är att vi ska inte ha några matte eller no lektioner, jag får såvmorgon till 09:00, jag slutar tidigare, jag har bara två och typ en halv lektion, jag kommer tidigare till stallet, jag kan rida eftersom jag kommer tidigare och jag får träffa alla underbara i stallet.
Vi får se om det blir lika bra uppdatering idag men det blir iaf inte lika bra från min sida. Men något inlägg till ska jag försöka göra iaf. :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0