Gästbloggning :)


Tjenare på er alla Elvira & Klaras läsare :)

Jag fick en förfrågan utav Klara om jag skulle vilja gästblogga här hos dom
och ja sa att det skulle jag kunna... Och nu är jag här och ska blogga lite :)

Men vem är jag då? Haha jo jag är Michelle Eriksson ifrån ponnybrudarna.se

Jag driver ponnybrudarna.se tillsammans med min bästa vän.
Vi båda har varsin egen häst som vi tränar och tävlar tillsammans med :)

Min häst heter Elsanta, ett C-ponny sto på 17år. Jag har ägt henne i ca 4 år.
Vi har då under den tiden tränat,tävlat och kommit varandra riktigt nära. Nu kan vi varandra helt ♥
Vi tävlar i hoppning tom L:A nivå & dressyren på L:C nivå.

Våran blogg startade vi för ca 1 år och tre månader sedan..
Vi har haft en riktigt lång och rolig resa med vår blogg, vi va en helt vanlig liten hästblogg
som startade med att skriva om sina ridpass & vardagar... Men sen helt plötsligt blev bloggen känd
och vi började blogga om massa annat också, och har nu olika erbjudande osv med bloggen

Vi verkligen älskar att blogga inför våra fina läsare.
Det som gör att vår blogg kanske är lite galnare än alla andra, HAHA det är nog att vi
som driver bloggen, alltså jag & Fanny. Vi bjuder på oss till 110%

Vi bjuder på massa galna videoklipp & riktigt knasiga bilder

Ja nu fick ni veta lite om mig, samt om mig & min kompis blogg 

Kram på er ♥




/ Michelle Eriksson

Kommentarer
Postat av: Becka

Kul att Michelle gästblogga :)

2012-04-01 @ 09:08:33
URL: http://beckasponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0