Godkväll

Hallooo, nu har jag egntligen gjort klart matteläxan, den var sjukt klurig! :@ Jag hatar matte, värsta som finns.. Nu ska jag bara vänta på att min dator stänger av sig vilket den gör klockan 19.00.00. Sen ska jag duscha, efter de ska jag se vad jag gör, kanske sätter mig och pratar med pappa och Tove eller någonting sånt.

Just nu: Lyssnar på Gleemusik som Lovisa la in i min spellista på wimp den heter "don't stop beliving". Faktiskt super! Ojj, nu började learn med Takida ;D

Oh, jag rekomenderar Wimp varmt, de är precis som spotify, men man kan inte lyssna slut på en låt, de finns fler låtar på de, covers osv. De är alltid snabbt och verkligen BÄST!



Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But when you smile at the ground it aint hard to tell
You don't know
Oh Oh
You don't know you're beautiful


Mums, jag brukar inte lyssna på One Direction, men denhär låten äger ju ut allt! Älskar texten ♥

BABY YOU LIGHT UP MY WORLD LIKE NOBODY ELSE!! CAN YOU HEAR ME?
BABY YOU LIGHT UP MY WORLD LIKE NOBODY ELSE!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0