Heldag i stallet.

Sötisar!
Heeej!
Idag var det en underbar dag i stallet. Red med Klara/Cogge. Hästarna var jätte duktiga och lagom framot. Först så skrittade vi fram runt kvarteret och sen red vi lite i "lill-skogen". Vi filmade lite så jag kanske sätter ihop något om jag orkar. ;)
Det var så härligt att bara rida med Klara och ha lite "Klara&Elvira" snack! Men sen gjorde vi iordning dem och släppte ut de bästa ponnisarna. Jag smörjde av tränset lite snabbt och sedan åt vi lunch. Vid två så började grönt kort kursen så då var vi på den. Och sen hem. Nu har jag suttis och tittat lite på olika tävlingar. Åh vill verkligen komma ut! Och man blir ännu mer taggad när vi pratar om tävlingar och så. Men nu ska jag fixa lite så see you later!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0