Hemma hos mormor och morfar

Hej!
Nu är jag hemma hos min mormor och morfar. Innan så har vi varit i skogen och grillat korv. Urax som min mormors och morfars hund heter ska bli pappa. Debbie som hans tjej heter är supersöt! Var ute på en promenad förut med båda och man ser att de är kära. Hihi super gulligt! Sen har ju jag också världens bästa moster! Eller båda mina mostrar är bäst! Men idag fick jag en dunväst och ett par svarta hunterstövlar av min ena moster. Imorn är det påskäggs jakt i stallet. Ska bli super kul! Ska försöka att göra några inlägg men eftersom jag kommer att vara i stallet hela dan så blir det lite svårt. Men jag kan göra något tidsinställt. 


©Elvira-Debbie och Urax

Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0