Just nu:

Sitter jag i sängen och käkar en morot. Ska och ta blodprov senare. Gick hem från skolan igår för att jag kände mig trött och hängig. Vi får se om det blir någon skola imorgon... Ska iaf till Astrid Lindgren på förmiddagen. Jaja nog om tråkigheter nudå. Juste jag har en rolig sak att säga! Eller för er iaf, jag håller på med ett åsikts inlägg som jag hoppas att jag blir klar med snart så jag kan lägga upp det. :) Annars är väl det inte så mycket roligt att säga. Bara att jag är sjukt taggad på att hoppa med Terry. Hoppas vi får ha markarbete eller något sånt på Måndag. Och då kan ni ju gissa vem jag vill rida? Haha Men nu ska jag fortsätta käka på min morot så hejdå!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0