Fredag&Lördag

I fredags så åkte jag till stallet efter skolan och sen där så fick Terry sig en ordentlig borstning. Sen så satte jag på tränset och tog av tyglarna, och ledde hoonom lite i lillskogen. Snacka om galen ponny! Sara var med mig där uppe. Han typ hoppade upp i luften och sparkade bakut och höll på. Sen provde Sara att leda honom lite. Och då var han självklart lika galen. Sen så vet jag inte riktigt vad som hända men han typ reste sig och då var inte Sara berädd så han kom lös och bockade supermycket! Men sen kunde vi fånga honom. Haha taggad man är på att rida nu då. :P Sen så myste jag med supermycket med honom och flummade med mina kompisar.♥

Lördagen igår var en seeeegislördag! Men jag fixade lite på rummet och hade ansiktsmask iaf. Och handlade med mamma och lite sånt. Sen så tittade jag på film på kvällen med la familja och åt massor med godis! Haha
.
Kort om de här två dagarna. ;)
©Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0