Månens dag i morgon, vilket betyder ridning!

Godkväll, nu så har jag kollat på Ponnyakuten, åg, jag brukar inte glo på TV, men jag kan verkligen inte sluta titta på detta program, härligthärligt! (: Nu ska jag fixa lite saker till skolan i morgon och så, i morgon blir de ridning, någon sa något om att vi skulle hoppa i morgon, hoppas de, har verkligen längtat efter de, jag vill hoppa hoppa och hoppa! Jag vill såklart ha mitt gullefjun, men de känns som om jag kommer få någon annan, har bara en känsla av de xd Nu efter grönt kortkursen blir man bara ännu mer taggad till att åka ut och tävla! Inann kursen red jag med Elvira, ja hon berättade ju om de, underbara ponnys! Vi filmade lite, hon ska ju åka till Spanien mede sin klass så hon skulle filma någonting till de. Skönt att prata ut med henne, känns som om de var evigheter sen vi red ut tillsammans. Men nu ska jag faktiskt ta och gå, min dator stänger ner om 6 min .. (kbry?) Jupp, puss & Kram

Oh juste, jag får be någon fota mig och Colgan nu, bildbrist på hög nivå, sorry.. och de blir lite extra jobbigt när jag har typ en tvångskänsla att lägga in en bild..

Arkivbild, förlåtförlåt

image description
Fina sak <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0