Min söndag:

©Klara-Biiiiildbrist!
I söndags så träffade jag Emelie i stallet vid halv elva. Då gjorde vi iordning hästarna och red ut. Det blev en ganska lung tur eftersom det blåste så mycket. Men jag gjorde lite skänkelvikningar och stälde och så. Han lyssnade jättefint på skänkelvikningarna! Så det är jag riktigt nöjd med. Det var härligt att rida med roliga Emelie, hon är så skön! haha Men vi travade ju lite och så. Vi re dåt höger, det var jättefint på vissa ställen där det var lä och solen lyste in. Sen när vi kom tillbaka till stallet så fixade jag lite med honom och friserade honom lite. Sen fotade och filmade jag och Emelie. Vi filmade till min film som vi har hållt på med i skolan. Jag fotade inget för min kamera hade slut på batteri.
Ja det var min dag i stallet i söndags. :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0