Mysig dag i stallet!

©Elvira
Halloj!
Dålig uppdatering från min sida, men det har ändå varit lov och då orkar man inte sitta vid datorn hela tiden. ;) Idag i stallet så red jag med Klara, Jane, Sara, Emelie och Lovisa. Det var supermysigt och jag red i bara långärmad tröja! :D Vi red i tunnelhagen. Han lyssnade jättebra på mig och var faktiskt ganska mjuk! Om man travar på ganska långa tyglar så är han super mjuk! Vi hoppade också över ett litet hinder som är där i hagen. Då lyssnade han också jättefint! Sen när vi kom tillbaka till stallet så fixade vi lite, smörjde och åt lunch. Efter det så fotade jag, Jane, Klara och Emelie lite haha blev lite flum också såklart! När jag kom hem från stallet så fixade jag lite och så duktig som jag är så har jag pluggat lite. Har prov någon dag i veckan-.- ROLIGT! Precis efter lovet! Snällt av våran lärare att lägga det precis efter lovet! Som alla nog förstår så är jag ironisk! hihi Just nu funderar jag på om jag ska fortsätte hålla på med dator, läsa, titta på film, plugga, pysla ihop någonting eller.... skriva något åsikts inlägg. Hmmm... mycket att välja på jag tror att det blir plugg, dator och film. Hahaha svåra beslut! Jaja nu har jag tjatat tillräckligt länge!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0