Skön dag!

Det här har varit en super skön dag! Jag fick sovmorgon till halv nio för jag skulle till doktorn halv elva. Och då hann jag inte åka till skolan innan. Och sen i skolan hade jag bara två lektioner. Men nu måste jag filma lite till en film som vi gör på engelskan och sen ska jag försöka plugga lite matte också. Ridlektioen igår gick inte så bra för mig. Vi gjorde skänkelvikningar och så. Jag hade Scotty och ja det gick inte så bra, han blev "skakig" i munnen och arbetade inte som jag ville. Jaja jag är ändå fortfarande glad över att det gick så bra i söndags. och helst hade jag velat ha Terry igår men det kan man inte alltid. Men jag känner att det går framåt med mig och Terry nu. :D
©Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0