Underbar ponny!

©Lovisa
Idag var ponnyn super! Han var lite ofokuserad i början men sen fokuserade han på mig. Jag red i tunnel hage, och mamma hjälpte mig lite. Vi fokuserade mest på att ställa och göra lite öppna. Han tyckte att det var lite jobbigt och gnäggade. Men han vara bara bäst! Och höll inte på och dummade sig med bockningar och så. På slutet tog vi även bort achenremmen och då gick det ännu bättre. Sen när vi kom tillbaka till stallet så skulle vi i USEK fota (Ni får veta mer om det sen när det är klart) och det blev jättefina bilder. Vi tog varsin "egen" bild och en gruppbild.
Nu har jag tittat på ponnyakuten och ska snart bänka mig framför det roliga pogrammet Kontoret. :D
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0