Underbara ponny!

©Lovisa
Halloj!
Först ska jag säga förlåt för usel bloggning! Hoppas ni förlåter mig! Men det har varit lite fullt upp hela tiden.
Men sen till något roligare, igår var det ju ridlektion och den tänkte jag att jag ska berätta om. Sen senare idag så kanske jag ska försöka fixa några inlägg om helgen.
.
Jag hade den underbaraste haha då vet ni vem. ;) (Terry) Vi red förvänd skänkelvikning och jag red utan martingal eller snodd. I början gick det piss, sen så gjorde jag det i skritt några gånger och sen när jag gjorde det i trav igen så gick det lite bättre. Men han hettsade upp sig lite och ville gärna springa iväg. Jag fick till en helt ok så ganska nöjd med skänkelvikningarna är jag endå. Sen travade vi av jag kände att han höll på att lossna i nacken men han visste inte om han skulle göra det där sista. Sen när de andra började skritta av så sa Ulrika att jag skulle fortsätta vara inne på volten och trava. För hon ville se om han skulle fortsätta in i det sista eller släppa. Och efter ett tag så kände jag att nu kommer det. Och det gjorde det! UNDERBARA PONNY! Han gick så fint! Utan snodd eller martingal! Haha Ulrika typ sa: "JAG RYSER! JAG RYSER!" ;) Det var en sån UNDERBAR känsla när han gick så fint!♥
Puss!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Det såg såååå himla fint ut! <3

2012-03-28 @ 08:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0