Utvecklas

Jag tycker att det är så roligt, för jag känner själv att jag utvecklas ganska mycket med Terry. Vi har gått från att inte ha förstått varandra alls till att vi förstår varandra... jag kan inte säga jätte bra men ändå bättre. Och det är så härligt när man känner efter ett ridpass att man har utvecklats. Och om vi går ett steg bakåt så går vi alltid två steg frammåt.
Se här bara:
Det var i höstas, vi hade inte så bra sammarbete då.
Sen jobbade vi ihop oss lite mer och då såg det ut såhär:

(Bry er inte om att det är ett kryss)
Det har förändrats lite där i mellan. Men hur har våran kommunikation varit? Såhär såg det ut i höstas:
Han följer iaf efter mig och så. Men jag ska försöka ha frihetsdressyr snart så ska ni få se hur det ser ut nu. Om det har förbättras eller hur det är.
Nu har hoppning förändrats också, jag tycker själv att det ser mycket bättre ut än i höstas.
Han hoppar mycket spänstigare eller vad man ska säga. ;) Sen tycker jag att han och jag har lite bättre komunikation. Förutom då att han vill springa iväg lite och så. Men själva hoppen tycker jag har förbättras.
Jag ska försöka fixa någon som kan filma så ofta jag rider så ni får se. Det är ju roligt för er också att få lite filmer. Nu hoppas jag att vi kommer att utvecklas ännu mer och vi har gått några steg frammåt nu. Speciellt från igår! :D

Kommentarer
Postat av: Emilia

ser ju fint ut :)

2012-03-28 @ 14:50:28
URL: http://emilialarsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Sv; Tack! :) Du och Terry har utvecklas jätte mycket, och ni har ett otroligt starkt band mellan er! :)

2012-03-28 @ 15:58:39
URL: http://caroliinewingqvist.blogg.se/
Postat av: Lina

Hoppas du får en fortsatt bra dag^^

2012-03-28 @ 16:58:52
URL: http://iinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0