Ush på uppdateringen!

Fett dålig uppdatering, jag vet! Men dem senaste dagarna har varit väldigt fullt upp. Men dem har väl bestått av skola, läxor och stallet. ;) Idag red jag ut på Terry. Han var duktig lite sådär att, hmm ska vi värkligen fortsätta gå. Haha men på hemvägen så gjorde jag lite skänkelvikningar och vissa blev jättebra men vissa så bara kastade han sig åt sidan eller bakåt. 
Imorn blir det stallet med Klara och sen ska vi ha USEK möte klockan 14. På mondag blir det en ny vecka. Ah och sen på tisdag blir det sjukhuset, men åh nu går jag för fort fram! Lev i nuet!♥
Puss på er! Vi hörs! Pst, jag håller på med ett riktigt smashing inlägg om Terry och lite sånna grejer!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0