Tre skrattatacker :))

Hejsan!
Idag har det faktiskt varit en ganska rolig dag i skolan;)
På matten (sista lektionen) fick jag tre skrattatacker. xd Duktigt!
Men det är för att alla andra gör så att jag börjar skratta och sen kan jag inte sluta. :P
Och då tycker alla det är superkul! xd

Aja.. Imorn ska jag i alla fall till stallet. Tror att jag ska träna dressyr till tävlingen.
Jag ska mysa med honom också! Super mycket mys kmr det bli! Jag har saknat honom hela tiden den här veckan♥
Han är bara så bäst!!!!! Love my little heart! ♥
STRÄNG©Jane-Söta lilla prinsen!♥

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

När kom du hem?? <3

2011-09-29 @ 17:44:06
URL: http://sehq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0