Munsboro Cropper ♥

Idag på galoppen så hade jag världens finaste Cropper, helt underbar ponny dedär.

Glad ^^

Först när vi gick ut på banan kändes han väldigt seg och lat. Första varvet gick jag med Jane & Terry. Terry var ett riktigt busfrö och bockade lite, sen gick de bara fortare och fortare. På rakan gick de väldigt fort, de skena typ, mys ♥ Sen i början på andra varvet bockade han, och så gick de väldigt fort, fast inte lika fort som varvet innnan. Sen red vi runt lite på volten och han var seg som sirap! ^^ Japp, ssen red vi två varv till Jane och jag. Gick super! ÄLSKA * Sista varvet red jag med Maja & Scotty, Jane & Terry. Vi skulle öka i backen, åh vad härligt de är när den iskalla vinden stormar & de går fort :D ♥
Jag gillar Cropper jättemycket, jag har ju ridit han ganska mycket nu. Han gör alltid som man vill och är glad och aldrig sur, helt perfekt jue ♥

De är såhär en dag ska vara, allt sitter som smort.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad trevligt! Hur ofta har du ridit honom?

2012-02-11 @ 19:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0