"Gilla så skriver jag om dig på min blogg"




Ida Wirström: Känner inte dig så bra, men har ju träffat dig. Du är söt och verkar supersnäll!

Daniel Skantze: Du är lätt världens bästa kusin, du äger!

Amanda Bäck: Du är en jättecool tjej som gick i min skola.

Linn Eriksoo: Du är en tjej med stil, sjukt ball!

Elin Åmark: Du är en jättesöt tjej som är bra på att rida! Och driver en megabra blogg!

Jonna Backelin Marelius: Du är verkligen en fin tjej, som man kan prata om allt med. Jag saknar dig som in i bomben Jonnis!

Emmie Thall: Fin tjej som verkar super!

Jane Berg Von Linde: Rider super, jättesnäll och cool! Du passar verkligen med Alfons, ska du veta!

Vera Nordin: Söt liten lugn tjej som är väldigt trevlig!

Ines Amodruz: Du är jättebra på att rida, rolig och snäll (:

Kim Mcvey: Du äger! FETTBALL BRUD!

Ebba Amodruz: En av mina närmsta vänner, underbar!

Sanna Lundgren: Känner inte, gick i min före detta skola. SNYGGING

Lovisa Hammarström: Också en av mina närmsta vänner. Jag älskar dig, du finns alltid där, du är bara helt perfekt! Går inte att beskriva med ord!

Amanda Segeblad: Du driver en superduperbra blogg, och jätterolig att chatta med!

Oili Moberg: Saknar dig massor, världens bästa granne!

Jusse Ohlsson: SNYGGAST I SVERIGE, asasnäll!

Jeff Åkesson: Du rider väldigt bra, och du är helknasig!

Maja Rudolfsson: Känner inte, men rider jättebra!

Alice Nilsson: Sötis!

Sofi Roos Nilsson
: HEHE, vet inte vem du är :P

Ann-Carro Nordlinder: Bra på att fota!

Caroline Wingqvist: Finis säger jag bara, och svarar alltid på sms! (y)

Ida Kristensson: Sjunger som en gud!

Lina Breitholtz: Coolish där! Supersnäll!

Maja Williamsson: Du är bääst på att rida, äger ut alla! Haha, rolig som bara den!





Kommentarer
Postat av: jane <33

Tack så mycket! <333

2012-01-10 @ 18:23:36
URL: http://ccanter.blogg.se/
Postat av: Maja :-D

DU är superrolig!!! ( och rider superbra!!!)

2012-01-12 @ 17:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0