Granne

Hej, nu sitter jag i Jannis hus, väldens bästa granne! Hon är "barnvakt" åt mig och Tove ikväll. Vi ska snart titta på idol, mys. Men jättetråkigt att Moa åkte. Men vet ni, jag kommer inte skriva så långt för denhär datorn är hemskt! Jag menar det, hemsk!
Japp, idag så var jag ju i stallet. Och det var roligt och ruskigt kallt. Men bra!
Vi tränade ju på Luciatåget.
Nu kommer vi bli GLADA!
För aatt.. Ni har ju inte varit med nån gång när det varit luciatåg i stallet, Så då kommer ju bildbomb! :D
Innan Lovisa och jag gick till stallet som varje fredag så träffade jag henne och så gick vi hem från busshållplatsen. PUSSAR TILL DIG ♥
Sen blev vi ju lite sena för att vi fastnade hemma och typ låg på golvet och skrek och.. ahh. HELT CRAZY.
HAHAHA ((:
Nu ska vi förbereda oss för Idol och ta fram våran underbara chokladmousse :D
CHACHA
/Klara♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Puss på dig med Klara! <333333 :* :D

2011-12-09 @ 21:46:03
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0