Juste!

©Jane
Juste kom på att jag kanske ska berätta om ridpasset igår!
Jag red ut med Jane och vi red åt vänster. Terry kändes helt okej, framåt som vanligt såklart.
Vi travade ganska mycket och det tror jag var bra för Terry! Så att han fick springa av sig lite.
Det blav lite galopp uppför backarna, men Terry höll sig faktiskt ganska lung.
Haha några bockisar blav det! xd haha så gör han när han är busig.
Han och Alfons hoppade till någon gång för det var typ jägare i skogen! LÄSKIGT!*
Haha gillar inte jägare, det känns som om dem ska skjuta mig! Fast det gör dem ju inte och jag har alltid reflexer och som ett extra plus har jag ju en vit häst som värkligen inte ser ut som en älg!
.
Jag och Jane pratade lite om tävlignar och grönt kort. Ska antagligen ta det när kursern är.
.
Ja det var väl så det såg ut ridpasset:) Ni ska få se bilder på hur jag pyntade vid Terry box sen.
Kanske inte idag...
.
Det var bra att han fick röra på sig igår för nu kommer han antagligen stå idag och imorn:P
Det blir en vilovecka för honom den här veckan.
På Onsdag kör vi lite jobb på banan kanske lite bommar får se.
Fredag blir det liten skritttur eller promenix i grimmskaft.
Söndag uteritt!
.
Japp veckan det...
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0