Trötter

Hej
Förlåt att jag inte har bloggat mycket idag, men jag har inte varit hemma. Men nu är jag de!
Egentligen skulle vi till mitt landställe och kolla om några träd hade blåst ned över huset, men i stället ringde vi till bängen, eller bonden. Och frågade om han kunde se något. Men så var de icke.
hehe, vi åkte till Skopunkten och köpte sommarskor jag kunde ha i Usa, och de var inte lätt att hitta kan jag säga dig, bara proppat med vinterskor i hel affären. Men vi hittade ett par som var ganska fina och sköna.
Sen åkte vi till ishallen och åkte skridskor, men vi var inte där länge för att Tove bara ramlade hela tiden och var sur och ledsen. Efter de åkte vi hem, var hemma i en halvtimme och sen åkte vi till farmor och farfar för att äta middag. De var gott, som vanligt. Och nu är jag väldigt mätt om magen. Efter de så åkte vi till Stallbackens Kattpensionat och lämnade kissen. Hon verkade trivas, kände nog igen sig från förra besöket. Hehe, lite lat bara. Lägger sig till rätta de första hon gör och blir sur när man kommer nära..  I morgon klockan nio går flyget. Då ska vi åka till London 2-3 timmar, sen ta ett flyg därifrån som är kanske 10-11 timmar. Jag kommer inte kunna sova. Jag får väl hitte på någe roligt. Jag kom på att jag inte har gett Jane, Ebba och Lovisa någon julklapp. Så jag köper de där, bästa shoppingstället jue!


I buren, stackarn


Inne på katthemmet






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0