Frankrike :)

Jaow imorrn åker jag med Pappa och Ines till min Farmor som bor i Frankrike .
Det ska bli kul men det finns typ inget att göra.
Fast jag ska försöka göra en necessär med godis i :)
Jag kanske lägger ut en bild när den är klar .
Hoppas jag kommer ihåg hur man gör !
Jag kanske kommer ta lite bilder och lägga upp men vi får se :D
Det kommer inte bli så många inlägg av mig när jag är i Frankrike för vi för inte vara inne på datan så länge där.
Men några inlägg blir det iaf :D
I förrigår (stavning) var jag på Gröna Lund med familjen Kvisla och det var jättekul!
Jacob vann 2 kilo Geisha.
Efter det sov jag och Ines över hos de och igår red vi ut en sväng alla fyra .
Ines red Fighter , Matilde Miramiss , Jacob Carisma och jag red deras mammas häst som heter Sebbe.
Han var superstor men jättesnäll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0