Taggad!!

Imorgon börjar ridlägret och jag är så himla taggad. !!!
Jag har inget önskemål om ponny för att just nu har jag inte någon sköthäst. :P
Men jag tycker om alla hästar på Lilla rörby. :D
Elvira och jag kommer ju såklart att gå på samma läger. Jag hoppas att hon blir lika nöjd som jag med sin polle. (:
Om någon vill Gästblogga så skulle ni nog kunna få göra det. Men vi kan ju prata om det. :P
Okej. jag har inga bilder. Men det får väl bli mobiluppladdningar. :/ Förlåt bloggen!



Min lillasyrra på Kevin!

Jag flummar..

Jag och min lillasyster på jullovet :P <3<3<3


Sluttt,,,, ;(


Kommentarer
Postat av: Jane <33

Jag skulle ju kunna gästblogga ;)

2011-06-19 @ 16:41:46
URL: http://galoppmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0