Min dag

Hejsvejs :)
Idag var det skola, en helt vanlig skoldag förutom 100 gånger mer flumm...
Jag blev helt hyper, Min kompis Johanna sa att hon gillar Erik Saade.




Markus: - ååh, Erik Spaade?

Klara: *ASGARV*

Johanna: - Åh, hans tjej Molly Sandén är också väldigt cool.

Ryan: - Molly Sanden....

Klara:  *Gråter av skratt xD*

Ryan & Markus ställer sig mitt i matsalen, och sjunger. Markus är Erik Spaade, och Ryan sjunger som Molly Sanden.

Klara: *Sprutar ut mjölk över hela matbordet... :S*

Alla i klassen ställer sig mitt i matsalen och sjunger popular, och sen har killarna ett framträdande.

Erik Spaade, gräver i Molly Sanden XD
Humor på hög nivå!
Hahah guu, sitter och småfnissar nu.. :D



När skolan är slut, tar jag bussen till, och sedan byter buss och sen är man hemma.
Då sitter Lovisa ( http://ccanter.blogg.se ) på busshållplatsen och väntar på mig ;) ♥
Och så sticker vi hem till mig, mycke roligare en att gå en kilometer själv .
Vi tänkte att vi skulle byta om direkt och sticka till stallet, men då blev det EJ.
vi fastnade hemma och vi kom iväg ungefär en timme efter vad vi hade tänkt..


©Någon

Men i alla fall, när vi väl kom till stallet, så borstade vi. Länge.
Vi borstade i typ 3 timmar, wonderful!
Både Colgun och Sigge blev jättefina, om man bortser benen. :S
Sen fixade vi lite och ja..allt stalljobb :)
När vi var klara och hade packat ihop allting, och väntade på Lovisas pappa, så var vi lite busiga och skulle se vem som skulle springa fortast.. ojj vad ägd jag blev..
Hahaha hon tog inte ens i :O

Nu sitter jag hemma och har kollat på Idol, MOA ÄGER!









Kommentarer
Postat av: sara

Söt blogg!

2011-11-26 @ 00:16:10
URL: http://marbellas.blogg.se/
Postat av: Isabelle

(Jag tror att Molly och Erik gjorde slut innan melodifestivalen förra året...)

2011-11-26 @ 17:15:18
URL: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0