Gästbloggning:)

Sandra in da house:) Da people Elvira like da most you know!:)
Jag ville gästblogga hära... Ja. Jag heter Sandra och jag o Elvira går i samma klass.
Sen har jag träffat Klara några gånger, fast vi känner inte varandra så bra...;)
Här är jag och min sommarponny Pontus(som nu e såld;():
Nu rider jag en annan b-ponny som heter Maxim och kommer från Vedbände;)
Ska tävla han första gången på söndag, ridit han i drygt 2 månader.. Haha:)
Här är Maxim, finaste i världen!♥:

Finaste...♥
Nu har jag och Elvira strax lektion... Elvira och Oscar sitter och skrattar åt nått?
Amanda spelar BreakingDawn trailern på högsta ljudvolym, Anna och Emma sitter i varsin
ändå av rummet och skypar. Alla andra hoppar runt eller geakar, med andra ord, allt är som vanligt!:D
Tack för mig, titta in på mina bloggar!:)♥
http://sandrahedbergs.blogg.se
http://teammasa.blogg.se
//SANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0