Täby galopp hela dagen, Och nu sitter man vid farmor & Farfars dator


©Klara- R.I.P♥

Hejsan!  Sorii att jag inte har bloggat idag. :/
Men om jag sulle varit hemma, Så skulle jag blogga såklart ;)

Somsagt så var jag på täby galopp idag.
Först så red vi plastic för Shein... (Efternam?)
Och sen gick vi upp till stallarna och sadlade hästarna inför starten.
Och såklart Grållan också ;)♥
Och sen åt vi hamburgare till lunch, MUMS!

Och efter det... Var det löp.
Grållan som egentligen heter Tiger Godess startade i lopp 4, Vår häst :)
Och det var hennes första start här på Täby.
Hon var vääldigt stressad men det gick faktist jättebra!

Hon kom 9/15 kanske xD
SUUPER FÖR ETT FÖRSTA LÖP!!
Grattis! :P

Nu har jag kommit hem, ätit pannkakor här. Bara myyst. ♥

Ikväll tänker jag skriva ett riktigt långt inlägg. Det blir ofta väldigt korta inlägg.

Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0