Terry pojken igår...

©Mamma
Hejsan!
igår på ridlektionen hade jag somsagt Terry han var som vanligt ganska stel men försöker ju att få honom mjukare så det kommer väl ge resultat så småning om. Men till lektionen! Han kändes väldigt trött och nästan lite segare än vanligt. Han brukar inte vara så seg, men igår var han lite seg. Tilllägg lite för han var bara trött!
Men när vi skulle hoppa gick det bra han sprang förbi en gång men han hoppade allt det andra. När vi hoppade banan gick det jättebra förutom att han inte hade det där flytet på sista oxern som han brukar ha. Så jag fick hoppa den oxern två-tre gånger till och sista gången kändes han mycket mer framåt! :)
Jag är nöjd med ponnin! Men jag tror faktiskt att han är lite trött fån igår, han är ju alltid så nervös. Och det blir man ju trött av att vara. ;)
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0