2011 - 10 - 01

Hej :) idag var det galoppträning och jag hade Terry! :'D Han var jättehärlig! ♥ Vi körde 5 varv. :)

Det 2 första varven gick jag och Terry med Maja och Loppan :) Då drog både Terry och Loppan, Så det funkade inte så bra :P

Det 2 andra varven gick jag med Corinne och Sisco & Jane och Freddy :) Och det var JÄTTEROLIGT!
Vi fick galoppera friskt och gasa uppför backen. Och Terry var jättemjuk och rolig xd

Sen fick jag trava ett helt varv med elin och Spirit x)

Jaaa xP Sedan borstade jag Cogge i typ 2 timmar och här e resultatet ((:


Jag vet. Hovarna.. Men kolla på benen xd


Sötaste!


((:


Utborstad svans! :DD


Sötast i världen!! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0