2011-10-31 - Om dagen

Hejsan!
Idag vaknade jag vid 11.
Och sen åkte vi till Täbban och..

1. Klippte mig. Jag tycker det ble ok, Men ganska tråkigt. xd


2. Fixade ett nytt pass till mig och vilket var inte så jätteroligt eftersom på fotot ser jag ut som en spion.. :'D


3. Vi köpte strumpor på Åhlens




4. Vi åt lunch på Sandys :)


5. Träffade klasskompisen Josefina x)


5. Vi letade efter vinterskor ett bra tag på Staidium, Det gillar inte jag. Vinterskor är alltid så klumpiga och fula.
Men till slut hittade vi några som var OK. :D



Det var allt tror jag !

Nu har vi precis hämtat min kära syster på fritids, Och snart ska vi åka till ridningen.
Och jag fuskade lite. Jag ringde Jane, Och frågade vem jag skulle ha.
(Jane)- Du ska ha min plutt.
(Klara)- åååh!
(Jane)-....

Hahaha :D♥

Min dag!
Roligt inlägg ? Tycker jag i alla fall, Eller det var roligt att göra. Alltså en bra sysselsättning ! :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0