352 inlägg på ... 6 månader !

Hej igen. Jag kan inte riktigt fatta att jag och Elvira har gjort 352 inlägg på 6 månader.. Känns helt sjukt.
Jag tror det beror på er, Alla stöttande komentarer och all bra kritik och tips. Det är NI som får oss att blogga!!
Om det ingen alls som läste våra inlägg så är det inte så stor mening med ElviraKlara, Då kunde man lika gärna sitta hemma och skriva i sin lilla dagbok. :P Men det är ju såklart också skönt att bara få skriva av sig allt dedär om ponnys och sånt när ointresserade inte vill lyssna på allt mitt babbel. x)
..Jag tänker satsa på att vi ska få över 352 inlägg nästa gång det hr gått 6 månader!

Men nu ska jag läsa Isas blogg, Charrå. xD


©Sara-♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0