Gårdagens lektion!

Hejsan!
Igår var det måndagslektion och jag hade Sisco !
Och han sadel gav minnen...
han hade Valles förra sadel... :')


©-Valleponken♥


Sara blev lite avis för att vi skulle hoppa...

Ja, Vi skulle hoppa somsagt och han var jätteduktig!
Men han är inte riktigt min stil tror jag.
Han var väldigt mjuk i munnen men endå väldigt stark tycker jag.
När vi skulle fatta galopp så blev det lite fel några gånger och han slängtravade. :D
Men han gjorde värkligen så gott han kunde, (Jag tycker att jag inte red så bra igår)

Sen skuttade vi över lite småkryss och sånt (:
Efter det så skulle vi hoppa ett hinder med halmbalar under.
Först blev han lite rädd för det och stannade, Men han ångrade sig och hoppade stillastående ^^ ♥
Sen efter det så gick det super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0