Gästblogg ala Sara


© Lovisa
Halloj!
Jag heter Sara. Jag är 12 år, jag blir 13 år den 13 november. Jag rider och har fodervärdsponny på samma stall som Elvira och Klara. Det är så jag känner dom här coola cheyerna.

Min fodervärdsponny heter Sisco och han är en C-ponny som är sju år. Han är en väldigt grön ponny som är väldigt outbildad, men han är arbetsvillig och gör alltid sitt bästa. Jag och Sisco har inte tävlat något än men det kommer hoppas jag. Här är en bild på oss två:

© Lina
Jag rider även en shetlandsponny ibland vid namn Ekekullens Fenix. Honom har jag haft som fodervärdsponny jättelänge men nu har jag bytt upp mig till Sisco. Fenix och jag har tävlat upp till LB i hopping, vi har även testat galopp och det gick inte så bra. Vi vann även klubbdressyren som var i söndags. Det var en LC:1 och vi skrapade ihop 66,3 %. Fenix är världens bästa ponny att börja tävla på. Jag tävlar honom fortfarande fast detta är vår sista sesong tillsammans. Men han kommer alltid vara världens bästa shetlandsponny! (: Här är en bild från i söndags när vi vann:

© Ann Furbäck


Ni får inte glömma att besöka min och två andra cheyers ascoolish blogg www.ccanter.blogg.se
Glöm inte: www.ccanter.blogg.se
www.ccanter.blogg.se
www.ccanter.blogg.se
www.ccanter.blogg.se
www.ccanter.blogg.se
www.ccanter.blogg.se



//Sara den cooola! :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Nejmen ojj vilket fint inlägg man hittade här då ;) <33

2011-10-12 @ 19:02:17
URL: http://ccanter.blogg.se/
Postat av: Anonym

daaaaaaaaaaamn vad fin skäcken är :OO

och jätte fin blogg! :D

2011-10-13 @ 13:34:43
URL: http://belindastraaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0