Gud vad jag känner mig lat..

Godmorgon alla wuunerbara!
Jag har  "Vant " mig med att vara uppe halv 6 varje morgon nu när skolan har dragit igång, Så på helgen... KAN JAG INTE SOVA LÄNGE?
Hemskt!
Så jag vaknade vid 8-halv9 och gick och satte mig vid tvn med 2 mandariner, Sen dess har jag inte gjort något annat. Eller jo, Jag tog nog en banan. xD
Nu sitter jag vid datorn och taggar galoppträning, Och i morgon är det tävling igen! Dalva-Finalen!
Men jag och Coggson är inte med i den "Riktiga" finalen. :D

Men nu kan jag faktiskt hålla med om att det är bra uppdatering här på bloggen, Men jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska skriva om, Om jag hittar på något, Känns det så... Hm. Tråkigt endå.


Haha ojj vad sudddig, Men såhär ser mitt skrivbord ut i alla fall, Ganska coolt endå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0