Hemma

Nu är jag hemma efter en rolig dag.
Jag sov ju som sagt hos Klara från igår till idag. (Det kan ni inte ha missat:P)
Vi hade det mysigt och gjorde scones och lite andra flummiga saker.
Sen hämtade pappa och min storebror mig då åkte vi hem till farmor och hämtade upp henne.
Sen åkte vi iväg till en outlet. Där det var massa WESC grejer. (Det är ett märke).
Där var det super billigt!
Så vi köpte typ ganska mycket saker. (Skor och kläder)
Men jag ska få vänta lite med vissa saker och få de i julklapp. Men vad säger man?
"Den som väntar på något gott väntar aldrig förlägne."
Men de här skorna och den här tröjan gillar jag jätte mycket!
Kängor:)
Bakifrån
Och framifrån...
Tröja
Igen;)
Ha det bäst så ses vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0