Hemma!

Japp nu är jag hemma. Fick sluta 13:35 för jumpalektionen var inställd.
Idag är det ridning och jag hoppa spå att få rida ♥Terry♥. Är taggad på att hoppa men får se vad vi gör. ;) Dressyr är ju roligt om man har den bäste! Och den bäste är Terry! Enligt mig i alla fall.
Ja men nu ska jag inte tjata om det. xd
Vill ni börja se dagens stall outfit??
Jag tänkte att det kan vara som typ dagens outfit bara det att jag har ridkläder och sen kanske med hästen också:)
Så detta har jag på mig idag:)
T-shirt: Blå Stadium tror jag.
Ridbyxor: Röda Mountain Horse från My one.
Strumpor: Några från Häst&Hund inne i stan.
Sen ska jag ha på mig tjocktröja också såklart. ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Du borde göra ridoutfit till häst :) Så outfit på din häst-o på dej!<33

2011-10-11 @ 07:36:23
URL: http://saeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0