*Hissar denna dag!*

Hej ! Idag så var jag i stallet ;)

kl 10 så träffade jag Lovisa och då gick jag med Teo och hon med Sigge ... :)) Det var roligt men Teo var seeg och han ville bara äta hela tiden xd Men jag fick honom till en liten galopp i alla fall! xD

Sen kom Maja och jag red Colgun och hon red sin Kevin och så tränade vi på LC:1 på volten :) Det gick bra men behöver bara finslipas lite! (:

Efter det.. Sa Maud att Elvira var sjuk så då skulle jag rida Terry åt henne :) Det gick bra! Maja förljde med på Manolito , Vi skogsmullade och myste barbacka :) ♥

Så nu e kl nästan halv 8 och jag kom hem precis så det var en lååång dag i stallet ! :)
Snipp snapp slut, Så var denna sagan slut!


©- Söööötast! ♥ BLI FRISK NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0