Idol, Stallmys och slaggning :)

Hej alla rara!
Idag har jag varit i skolan och vi slutade tidigt, kl 2. :)
Sen träffade jag Ines, Ebba och Matilde på busshållplatsen själv i en halvtimme x))
Jaa, Sen blev jag sjussad hem och sen gick jag till stallet och träffade Lovisa och Elvira :)
De är så sjuuukt mysiga mennisker!  xD
Jaa och sen red vi i skogen lite och sen smörjde vi och typ 6 st smörjde och det var så mysit för att att alla pratade och det blev likson "Varmt" eller vad man ska säga!
Jag stannade i stallet till 20 i 8, Men Elvira blev hämtad vid sju (x
Nu sitter jag och tittar på idol och jag hejar såklart fortfarande på Moa, Jag har röstat på henne 3 gånger.. :O
Men i alla fall så ska Elvira komma till mej efter galoppen i morgon och sen ska vi fixa oss tillsammans innnan spökkvällen i stallet. Sen ska vi ta oss hem på något sätt i det läskiga mörkret...
Och så ska hon sooova hos mig! Kuuul!

Det var min dag. :D


©Jane


©Jane


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0