Ingen ridning för mig idag :'(

Jag har varit hemma hela dagen idag också.
Och får inte åka till ridningen:'(
Men imorn satsar jag på att gå till skola och då VILL jag till stallet på fredag!
Nu till lite roligare saker! ;)
Jag kan dressyrprogramet nästan helt utan till.
Och på fredag blir det antagligen mer finslipning. :))
För på söndag smäller det! På Lördag svänger jag förbi stallet också. Och då blir det borst, puts och gos med den bästa! Åååå är mega nervös till tävlingen!!!
Jag moste bestämma vilket shabrak jag ska ha också!
Vad tycker ni?
Ska jag ha mitt röda elr se om jag kan låna ett i vitt, i stallet elr köpa ett vitt shabrak.
Min mysiga katt:))

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Korvvira :(

Jag tycker att du ska ha ett vitt shabrak. Eller rött shabrak med vita kanter och vita benlindor

2011-10-04 @ 12:38:18
URL: http://saeh.blogg.se/
Postat av: jane <33

Du får nog inte ha benlindor men jag tycker ett vitt schabrak med svarta eller röda kanter :)

2011-10-04 @ 19:05:12
URL: http://galoppmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0