Mysig fredagskväll i stallet! ^^

Hejsan ! Jag vet att det har varit dålig uppdatering ikväll men jag kan faktiskt skylla på idol....!
Hahah xd DUMMA SKITPROGRAM som jag älskar x)

Ikväll var jag i stallet från 16.00 - 19.40 tror jag :) Och då var jag först med Lovisa och så fick vi skrattatack ! (Jag orkar inte skriva om den så ni får se Lovisas förklaring)
Sen red jag och Lovisa gick med sigge. Men Colgun var jättekonstig och inte alls sig själv, Han skyggade för allt och var helt stollig och mm.. Så vi vände hem. x/
Sen smörjde jag och donade med lite till :) Sen var jag med Elvira resten av kvällen :'D
Men jag känner att jag inte har något vettigt att skriva om så jag tycker ni komenterar vad jag ska skriva om :)

Söta mössor x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0