Plugg.... -.-

©Lovisa
Idag blir det bara plugg. Ska göra någon engelska film och sen ska jag plugga in spanska glosorna.
Men det blir väl säkert några roliga inlägg också:) Hm... Undra var alla kommentarer har tagit vägen??
Jag har inget roligt att skriva om:( Ni måste hjälpa mig nu! Ge massor med tips så kommer säkert inläggen bli roligare! För nu berättar jag ju nästan bar om min dag:P
Gillar ni dagen outfit?
Gillar ni när jag lägger in mycket bilder?
Bloggtips?
Jag önskar mig mycket shabrak och benlindor/benskydd i julklapp så det kommer väl lite fler outfits med hästen sen. Och ridtäcken är ju snyggt att ha i outfiten på vinter så ja på höstlovet och jullovet kommer det säkert bli lite roligare för då kan jag berätta om vad jag gjort i stallet varje dag.
Nu har ni lite att kommentera om.

Kommentarer
Postat av: Sandra♡

Outfit, hiss-o-diss, bilder, ridfilmer

2011-10-26 @ 09:00:28
URL: http://saeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0