Ridlektion med Cropper!

Hejsan!
Nu har jag precis kommit hem från ridningen.
*Jag skulle ridit Alfons somsagt, Men Ulrika hade glömt att hon hade lovat Jane att hon skulle rida Alfons.. :D
Så vi bytte helt enkelt x)

Cropper var väldigt härlig att rida. Och han får en kick när man sitter i hans älgtrav :) Det är väldigt charmigt tycker iaf jag !
Mn tur att vi inte fick sitta ner, Då hadde jag ärligt talat skumpat av xd
Haha sen skulle vi skutta lite.
Och det gick jättebra förutom att jag tappade rytmen lite några gånger. (:
Efter några skutt som gick jättebra la Ulrika upp bommen till ungefär 80-85 cm och det gick också väldigt bra!
Förutom att nån gång åkte mina ben bak x)
Jag skulle väldigt gärna rida Cropper igen ! :D

Bland dom bästa ridlektionerna!

Och sen som grädde på toppen har jag ett eget galoppträns nu också! Bilder kommer på det x)


©http://cecilianordhlindsjo.blogg.se/


©Någon i TGPK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0